+420 730 235 493

Hledáte rostlinuHLEDÁTE ROSTLINY?

Pokud potřebujete najít vhodné rostliny do své zahrady nebo na balkon, u nás jste na správném místě. Nevíte ale, jak se jmenuje přesný druh, který by splňoval Vaši představu? Neváhejte a využijte náš nový filtr, pomocí kterého můžete zcela jednoduše vyselektovat v každé kategorii rostlin takové, které splňují Vaše požadavky.
 
Rostlinu z titulního obrázku sice nenajdete, ale kromě období výprodeje koncem jarní či podzimní sezóny je sortiment opravdu široký. Vždyť např. začátkem ostatní podzimní sezóny si naši zákazníci vybírali  z 434 kultivarů cibulovin, 615 druhů trvalek a trav, 885 odrůd a velikostí okrasných stromů a keřů pro podzimní výsadbu. Je to, jako by dostali 351 stránkový katalog rostlinného materiálu, jehož kvalitu Vám garantujeme. Před začátkem jarní sezóny se dá vybírat ze 164 kultivarů rostlin do truhlíků, což určitě nenajdete v žádném jiném zahradnictví.
 
Většina rostlin je u nás na skladě nebo u spolupracujících pěstitelů v omezeném množství, a proto je lepší zadat svou objednávku co nejdříve. I kdybysme sebevíc chtěli v ttomto pestrém sortimentu vyřídit i pozdější objednávky během sezóny, není to bohužel z objektivních důvodů možné. Část položek bude následně v nabídce až pro následující sezónu, část opět až za rok.

Filter rostlinNač postupně procházet přes všechny trvalky či keře, když si jednoduše můžete vybrat například modře kvetoucí trvalku na slunné místo, která navíc dorůstá maximálně do 30 cm? Nebo hledáte vyšší stálezelený keř, který oživí tmavší kout a nebude stát více než 300 Kč? I takový filtr si dokážete snadno nastavit. Pevně věříme, že si ze sortimentu v našem aktuálním katalogu "naklikáte" novinky pro tu svou zahrádku.
 
 
 
... OBJEDNEJTE SI JE U NÁS!

Předem děkujeme každému zákazníkovi, který se rozhodne zadat svou objednávku včas ještě před hlavním obdobím jarní nebo podzimní sezóny. Vaše objednávka bude zaevidována v našem hlavním systému a bude čekat na vhodný termín vybavení. Abyste věděli, od kdy ji zhruba můžete očekávat, dobře si prohlédněte plánovaný termín expedice každé objednávané položky, který je uveden na kartě zásoby jako "Dodáváme od:" Ty data budete mít také uvedeny u položek v potvrzení objednávky, které obdržíte po zkontrolování Vaší objednávky pracovníkem našeho zákaznického servisu, nikoliv v automatickém potvrzení hned po zadání objednávky. Standardně (kromě období během výprodeje) bývá toto druhé potvrzení zasíláno do 2 pracovních dnů po zadání objednávky.

 
JEŠTĚ PÁR PRAKTICKÝCH INFORMACÍ, na které se nás častěji zákazníci ptají ...

Z důvodu přehlednosti neuvádíme vysvětlení některých záležitostí kompletně přímo v tomto mailingu. V případě zájmu si můžete zbytek textu patřícího k danému odstavci přečíst po kliknutí na odkaz "pokračování".
 
Krabice před expedicíDODÁNÍ NAJEDNOU - Většinu objednávek vyřizujeme najednou. Samozřejmě, pokud uznáte za vhodné nebo potřebné, můžete požádat o vyřízení na dvakrát. Pokud neuvedete jinak a povaha objednaných položek to umožňuje, Vaše objednávka bude s největší pravděpodobností dodána najednou v období po termínu, odkdy začne být dodávána položka s nejpozdějším uváděným termínem "Dodáváme od".
 
Jestliže jsou v objednávce položky, které se přirozeně dodávají a sázejí v různých termínech, taková objednávka bude přirozeně rozdělena na dvě samostatné dodávky, neboť i do klasického zahradnictví by zákazník zajímající se o tyto položky musel přijít na dvakrát. ...pokračování...
 
 

Je mnoho faktorů, které ovlivňují expedici a zohledňujeme je všechny. V každém případě rostliny dodáváme v takových termínech, kdy je vhodná jejich přeprava a následná výsadba. Díky důkladnému poznání kvality našich rostlin a podmínek jejich výsadby garantujeme jejich ujmutí v termínu dodání stanoveném vedoucím expedice.


POČASÍ - Denně sledujeme počasí na celém území ČSluníčkoeské republiky a to zohledňujeme při expedici. Na základě 15 -letých praktických zkušeností umíme odhadnout, kdy se rostlinný materiál dá expedovat, kdy ještě ano nebo už ne. Zároveň však nedokážeme ovlivnit probouzení rostlin po zimě a jejich růst, i když jim denně domlouváme.

 
 
TERMÍN ZADÁNÍ OBJEDNÁVKY je asi nejdůležitější faktor při zařazení objednávky do expedice. Těší nás, pokud se pěstitelé rozhodnou zadat svou objednávku dostatečně včas před začátkem sezóny resp. Objednávka v hl. systémupřed vhodným termínem výsadby objednávaných rostlin. Opravdu nemusíte trnout, že Vám rostliny pošleme hned, když si je objednáte, bez zohlednění termínu, kdy se mají sázet, a Vy nebudete vědět, co s nimi.
 
V únoru a až do poloviny března se dodávají pouze semena a to přednostně takové, které třeba opravdu hned vysazovat, abyste si mohli vypěstovat sazenice. Pokud má někdo objednané semena letniček, které se vysévají až později a přímo na záhon, úplně v pohodě mohou být dodány v druhé polovině března s cibulovinami nebo od konce března s jakýmikoliv vnějšími rostlinami, nebo i rostlinami do truhlíků zasílanými standardně od poloviny dubna. ...pokračování...
 
 

JAK BUDETE VĚDĚT, ŽE VAŠE OBJEDNÁVKA BUDE V BLÍZKÉ DOBĚ ODESLÁNA?

1) Aktuální datum měl by být dříve, než terSkenovánímín, kdy byl uváděn plánovaný termín dodávání všech Vámi objednaných položek. Pokud z jakéhokoliv důvodu došlo k posunu plánovaného termínu dodávky některé objednané položky, každému zákazníkovi s platnou a funkční e-mailovou adresou je do 24-hodin po zjištění dané skutečnosti zasílán e-mail o změně stavu objednávky, kde je aktualizovaný termín uveden.

2) V období od zadání objednávky po termín jejího posunutí do expedice je možné kdykoliv objednávku upravit, nebo i zrušit. Pokud není z nějakého důvodu možné dodat objednané zboží, zákazník je o této skutečnosti také informován oznamovacím e-mailem resp. změněným potvrzením objednávky s uvedením důvodu výpadku objednaného sortimentu.

3) Přibližně 4 dny před skutečnou expedicí dostanete oznamovací dodací fakturu (dodací list), kde jsou uvedeny všechDistribuceny dosud nedodané položky z Vaší objednávky a množství aktuálně dodávaného zboží. Důležité je, abyste si zkontrolovali, zda je v pořádku dodací adresa i uvedené zboží. Pokud se Vám něco nezamlouvá, nebo si přejete provést poslední změny, je nejvyšší čas. Změny sdělováné e-mailem je třeba odeslat nejpozději do 24 hodin po odeslání oznamovací dodací faktury (dodacího listu), aby se do dalších 24 hodin stihla změna zpracovat. Telefonickou úpravu dodací faktury je možné udělat maximálně do 48 hodin po jejím vystavení resp. uvědomění. ...pokračování...
 
 
MOHU DO OBJEDNÁVKY JEŠTĚ NĚCO DOPLNIT?

Ano, můžete. K doplnění své objednávky můžete využít naši online podporu přímo na webu, můžete požádat o změnu objednávky emailem na adresu zákaznického servisu nebo požádat o změnu objednávky telefonicky. Dovolujeme si Vás upozornit, že e-mailové požadavky zpracovávají operátoři zákaznického servisu do 24 h (výjimečně do 48 hodin) v následujícím pracovním dni a změna je platná až po jejím zaevidování.

Pokud tedy potřebujete něco řešit nutně, zvolte na kontaktování zákaznického servisu online podporu nebo telefon. ...pokračování...





Máte otázky k čemukoli uvedenému na této stránce? Neváhejte kontaktovat náš zákaznický servis.

Další užitečné informace o nás

Balení rostlin Neexistující rostliny u nás nekoupíte Hledáte rostlinu? Pomáhame druhým Jak objednávat To nejžádanější z katalogu Termín zadání objednávky 3D plánování zahrady Doručení a platba







































Máte otázky k čemukoli uvedenému na této stránce? Neváhejte kontaktovat náš zákaznický servis.