HLEDÁTE ROSTLINY?
Pokud potřebujete najít vhodné rostliny do své zahrady nebo na balkon, u nás jste na správném místě. Nevíte ale, jak se jmenuje přesný druh, který by splňoval Vaši představu? Neváhejte a využijte náš nový filtr, pomocí kterého můžete zcela jednoduše vyselektovat v každé kategorii rostlin takové, které splňují Vaše požadavky.
Rostlinu z titulního obrázku sice nenajdete, ale kromě období výprodeje koncem jarní či podzimní sezóny je sortiment opravdu široký. Vždyť např. začátkem ostatní podzimní sezóny si naši zákazníci vybírali z 434 kultivarů cibulovin, 615 druhů trvalek a trav, 885 odrůd a velikostí okrasných stromů a keřů pro podzimní výsadbu. Je to, jako by dostali 351 stránkový katalog rostlinného materiálu, jehož kvalitu Vám garantujeme. Před začátkem jarní sezóny se dá vybírat ze 164 kultivarů rostlin do truhlíků, což určitě nenajdete v žádném jiném zahradnictví.
Většina rostlin je u nás na skladě nebo u spolupracujících pěstitelů v omezeném množství, a proto je lepší zadat svou objednávku co nejdříve. I kdybysme sebevíc chtěli v ttomto pestrém sortimentu vyřídit i pozdější objednávky během sezóny, není to bohužel z objektivních důvodů možné. Část položek bude následně v nabídce až pro následující sezónu, část opět až za rok.
Z důvodu přehlednosti neuvádíme vysvětlení některých záležitostí kompletně přímo v tomto mailingu. V případě zájmu si můžete zbytek textu patřícího k danému odstavci přečíst po kliknutí na odkaz "pokračování".
Je mnoho faktorů, které ovlivňují expedici a zohledňujeme je všechny. V každém případě rostliny dodáváme v takových termínech, kdy je vhodná jejich přeprava a následná výsadba. Díky důkladnému poznání kvality našich rostlin a podmínek jejich výsadby garantujeme jejich ujmutí v termínu dodání stanoveném vedoucím expedice.
POČASÍ - Denně sledujeme počasí na celém území České republiky a to zohledňujeme při expedici. Na základě 15 -letých praktických zkušeností umíme odhadnout, kdy se rostlinný materiál dá expedovat, kdy ještě ano nebo už ne. Zároveň však nedokážeme ovlivnit probouzení rostlin po zimě a jejich růst, i když jim denně domlouváme.
JAK BUDETE VĚDĚT, ŽE VAŠE OBJEDNÁVKA BUDE V BLÍZKÉ DOBĚ ODESLÁNA?
2) V období od zadání objednávky po termín jejího posunutí do expedice je možné kdykoliv objednávku upravit, nebo i zrušit. Pokud není z nějakého důvodu možné dodat objednané zboží, zákazník je o této skutečnosti také informován oznamovacím e-mailem resp. změněným potvrzením objednávky s uvedením důvodu výpadku objednaného sortimentu.
3) Přibližně 4 dny před skutečnou expedicí dostanete oznamovací dodací fakturu (dodací list), kde jsou uvedeny všechny dosud nedodané položky z Vaší objednávky a množství aktuálně dodávaného zboží. Důležité je, abyste si zkontrolovali, zda je v pořádku dodací adresa i uvedené zboží. Pokud se Vám něco nezamlouvá, nebo si přejete provést poslední změny, je nejvyšší čas. Změny sdělováné e-mailem je třeba odeslat nejpozději do 24 hodin po odeslání oznamovací dodací faktury (dodacího listu), aby se do dalších 24 hodin stihla změna zpracovat. Telefonickou úpravu dodací faktury je možné udělat maximálně do 48 hodin po jejím vystavení resp. uvědomění. ...pokračování...
Ano, můžete. K doplnění své objednávky můžete využít naši online podporu přímo na webu, můžete požádat o změnu objednávky emailem na adresu zákaznického servisu nebo požádat o změnu objednávky telefonicky. Dovolujeme si Vás upozornit, že e-mailové požadavky zpracovávají operátoři zákaznického servisu do 24 h (výjimečně do 48 hodin) v následujícím pracovním dni a změna je platná až po jejím zaevidování.
Pokud tedy potřebujete něco řešit nutně, zvolte na kontaktování zákaznického servisu online podporu nebo telefon. ...pokračování...