JAK OBJEDNÁVAT
Na této stránce naleznete jednoduchý návod, jak si správně objednat rostliny v našem e-shopu.
Výběr správné verze e-shopu
Naše férové online zahradnictví nabízí rostliny na dvou webových stránkách – pro Česko i Slovensko:
Pro zákazníky z České republiky – nakupujte na www.rostlinky.cz.
Pro zákazníky ze Slovenska – objednávky zadávejte na www.rastlinky.sk.
Důležité: Ujistěte se, že objednáváte z webu určeného pro vaši zemi, abychom vám mohli rostliny doručit bez komplikací.
Osobní odběr
Osobní odběr rostlin je možný jen v Bratislavě.
S objednávkou: Rostliny si můžete vyzvednout po předchozím objednání přes www.rastlinky.sk.
Bez objednávky: Osobní odběr je možný i bez předchozí objednávky, ale je třeba akceptovat podmínky uvedené zde.
Vyhledání rostlin a produktů
Rostliny a další sortiment můžete v našem e-shopu vyhledat dvěma způsoby:
Vyhledávacím políčkem – Stačí zadat (část) názvu rostliny do vyhledávacího pole v horní části webu a systém vám nabídne relevantní výsledky.
Podle kategorií – Procházejte rostliny podle kategorií v hlavním menu. Po kliknutí na horní menu se na levé straně zobrazí stabilní textové menu s dalšími podkategoriemi. Symbol „+“ označuje, že v dané kategorii se nacházejí další podskupiny.
Tip: U kategorií s velkým množstvím produktů (např. trvalky, listnaté stromy a keře) doporučujeme použít filtr v levé části obrazovky. Pokud například hledáte modře kvetoucí trvalku do 30 cm na slunné stanoviště, stačí si nastavit tyto parametry a zobrazí se pouze rostliny, které je splňují.
Klepnutím na obrázek nebo název produktu se vám zobrazí podrobný popis au většiny rostlin také informace o pěstitelských nárocích.
Přidání položek do košíku
Když si vyberete rostliny nebo jiné zboží, které chcete koupit, jednoduše klikněte na ikonu nákupního košíku vedle vybraného produktu.
Po přidání produktu se v pravé horní části obrazovky zobrazí aktualizovaný počet položek v košíku.
Klepnutím na ikonu košíku můžete kdykoli zkontrolovat jeho obsah.
Pokračujte ve vyhledávání a přidávání dalších produktů podle potřeby.
Poznámka: Minimální hodnota objednávky je 300 Kč
Kontrola a úprava obsahu košíku
Obsah vašeho košíku můžete snadno upravovat:
Klepnutím na konkrétní produkt v košíku se dostanete na jeho stránku, kde můžete upravit objednané množství a následně kliknout na tlačítko „AKTUALIZOVAT“ .
Chcete-li produkt zcela odstranit, stačí kliknout na ikonu odpadkového koše.
Doručení a platba
Všechny informace o možnostech dopravy a platby naleznete zde.
Dokončení objednávky
Když máte v košíku všechny vybrané produkty, je třeba objednávku správně dokončit:
Klikněte na tlačítko „DOKONČIT OBJEDNÁVKU“ na stránce košíku.
Následně zadáte svůj e-mail, jméno, příjmení, adresu fakturace, doručení a způsob platby.
Zaškrtnutím křížku potvrdíte seznámení se s obchodními podmínkami a jejich akceptaci
Po úspěšném dokončení objednávky Vám systém potvrdí příjem objednávky s uvedením jejího čísla a obdržíte také obratem automatický e-mail s potvrzením.
Důležité: Minimální hodnota objednávky je 300 Kč.
Vaše objednávka byla přijata
Pokud se na obrazovce zobrazí tento nápis, znamená to, že vaše objednávka byla úspěšně přijata ke zpracování. Kromě poděkování za váš nákup uvidíte také číslo online objednávky, které si můžete zapsat pro případnou komunikaci.
Potvrzení objednávky e-mailem
Krátce po zadání objednávky byste měli obdržet automatický e-mail s potvrzením na adresu uvedenou při objednávce.
Pokud e-mail nevidíte, zkontrolujte složku Spam / Nevyžádaná pošta.
Pokud se e-mail nachází ve spamu, přesuňte jej do Doručené pošty a přidejte si naši adresu do kontaktů, abyste dostávali i budoucí notifikace o stavu objednávky.
Po prověření vaší objednávky pracovníkům zákaznického servisu obdržíte další e-mail do 48 hodin (v pracovní dny). Tento e-mail bude obsahovat:
Potvrzení zaevidování objednávky v hlavním systému.
Případné zohlednění poznámek nebo otázek zadaných při objednávce.
Důležité informace pro pracovníky expedice, pokud jsou relevantní.
Co dělat, pokud potvrzení objednávky neobdržíte?
Pokud se vám na obrazovce nezobrazilo potvrzení o přijetí objednávky nebo jste neobdrželi žádný potvrzený e-mail do 48 hodin, může jít o technickou chybu.
V takovém případě nás nejdříve po 24 hodinách (v pracovní dny) kontaktujte:
E-mailem na zákaznický servis (doporučeno)
Telefonicky, pokud je dostupná telefonická podpora
Pokud vám něco není jasné nebo se vám systém nezobrazuje správně, neváhejte nás kontaktovat přes online podporu nebo e-mail již během objednávání. Rádi vám pomůžeme.