+420 730 235 493

Možnost vrácení zboží

Záleží nám na Vaší spokojenosti

 

100% ZÁRUKA SPOKOJENOSTI


Pokud vám některý z našich produktů nevyhovuje, nabízíme vám náhradu, dobropis nebo vrácení peněz.

 

Nejste spokojeni s doručeným zbožím? Mrzí nás to, ale nebojte se – najdeme řešení.

 

Vrácení zboží


Máte právo vrátit zboží do 14 dnů od jeho doručení, a to bez uvedení důvodu. Stačí splnit tyto podmínky:

 

-  Nerostlinné zboží: Musí být nerozbalené, nepoužité a v původním stavu.

-  Živé rostliny: O rostliny je třeba se postarat standardním způsobem do momentu vrácení.

 


Jak postupovat?


1) Zboží zabalte tak, aby se při přepravě nepoškodilo.

2) Přiložte vyplněný formulář pro vrácení zboží.

3) Pošlete nám balíček jedním z následujících způsobů: 

Packetou: Použijte naše ID pro zpětnou zásilku 99421211 (zadejte v aplikaci Packeta nebo sdělte obsluze na výdejním místě).
Kurýrem DPD: Sjednejte si přepravu přes náš zákaznický servis. Přepravu balíku vám zajistíme na konkrétní den za výhodnou cenu.

4) Nezapomeňte uvést číslo účtu, na který vám pošleme peníze za vrácené zboží.

Peníze nebo nové zboží vám zašleme co nejdříve, nejpozději však do 15 dnů od přijetí vráceného balíku.

 

Reklamace


Pokud se se zbožím cokoliv stane, máte možnost jej reklamovat.

-  Nejste spokojeni s růstem rostliny?

-  Objednané zboží nevypadá podle vašich představ?

-  Rostlina kvete jinak, než by měla?

Neváhejte nás kontaktovat. Vaši reklamaci pečlivě posoudíme. Před podáním reklamace doporučujeme přečíst si naše jednoduché pokyny pro správné vyřízení reklamace.

 

Vaše spokojenost je naší prioritou!