+420 730 235 493

Jak reklamovat zboží

Záleží nám abyste byli se zbožím zakoupeným u nás spokojeni. Pokud to tak z určitých důvodů není, neváhejte nás kontaktovat.

Rostliny na okně

Každý zákazník má právo reklamovat zboží a je to úplně jednoduché. Garantujeme kvalitu růstu při každé dodávce! 

Pokud dodané zboží není podle Vašich představ, rostlina přišla poškozená, neroste tak jak by měla, byl omylem dodán jiný druh nebo kultivar, budeme rádi, pokud nám to dáte vědět.

Reklamaci lze uplatnit telefonicky na čísle +420 730 235 493 a je třeba ji potvrdit písemně na email reklamace (zavináč) rostlinky.cz, popřípadě na naší poštovní adrese: Rostlinky.cz / Rastlinky.sk, Domové role 67, SK - 82105 Bratislava

Přišlo Vám poškozené zboží?

Stačí uvedené zboží vyfotit (poškozenou část a celou rostlinu) a zaslat nám fotografii na email reklamace(at)rostlinky.cz. Popište, prosím, jednoduše poškození zboží a navrhované řešení reklamace. Připojte, prosím, číslo dodací faktury, název reklamovaného zboží (případně kód zboží). Nezapomeňte uvést Vaše kontaktní údaje (telefon, email) a o ostatní se postaráme my.

Dostali jste jiné zboží než je uvedené na faktuře?

I přes naší snazu a neustálou kontrolu balení se může tento jev stát, což nás mrzí. Pokud jste obdrželi jiné zboží, než je uvedené ve faktuře, prosíme Vás, abyste nás kontaktovali, a my vyřešíme situaci k Vaší spokojenosti. Uděláme vše pro to, abychom společně našli vhodné řešení neúmyslně vzniklé situace, a abyste byli co nejdříve spokojeni s vyřešením komplikace.

Doručené zboží neroste tak, jak si představujete?

Někdy stačí poradit, jak se starat o rostlinu. Pokud rostlina neroste podle Vašich představ, kontaktujte nás co nejdříve a pokusíme se Vám poradit, jak rostlině pomoci, aby rostla tak, jak má. Pokud přesto rostlina neroste, jak si představujete, můžete ji reklamovat. Stačí nás kontaktovat telefonicky, emailem a poradíme Vám jak postupovat.

Doručené zboží uhynulo?

Garantujeme ujmutí každé rostliny. Pokud některá rostlina uhynula, je třeba nás kontaktovat. Každou reklamaci je třeba potvrdit písemně. Pokud uhynula rostlina je třeba nám zaslat fotografii odumřelé rostliny emailem. Nemáte-li možnost vyfotit reklamovanou rostlinu, můžete ji vykopat a zaslat v obálce (cibuloviny nebo zbytky rostlin, které uhynuly), případně v obyčejném balíku bez dobírky. Nezapomeňte prosím připojit číslo faktury a Vaše kontaktní údaje.

Doručené zboží nekvete?

Pokud doručené zboží nekvete, stačí někdy poradit, rostlinu přihnojit, případně zvolit vhodné umístění rostliny. Kontaktujte náš zákaznický servis, popište nám co nejpřesněji aktuální pěstování rostliny a my se budeme snažit Vám poradit, abyste měli z každé rostliny takovou radost, jakou jste si představovali.

Rostlina kvete jinou barvou, má jiné plody nebo listy, než jste si představovali?

To nás mrzí, avšak pracujeme s živým materiálem a pracují u nás i u našich dodavatelů lidé, kteří se bohužel mohou splést během manipulace a označování materiálu. Dodání jiného kultivaru nebo druhu rostliny není nikdy úmyslné a je nám to opravdu líto, pokud daná situace nastane. Pošlete nám, prosím, fotografii zaměněné rostliny. Pokud se navzdory této nepříjemnosti rozhodnete rostlinu pěstovat dál, my Vám dobropisujeme 50% její ceny. Případně můžete vrátit zboží zpět a vrátíme Vám hodnotu zboží i náklady na poštovné za zpětné zaslání. Můžeme pro Vás udělat ještě něco víc?

Nezapomeňte, že ke každé reklamaci přistupujeme individuálně a snažíme se zákazníkovi k maximální spokojenosti vyhovět, aby i v případě, že něco není na 100% v pořádku hned při dodání a je nutná reklamace z jeho strany, neměl pocit škody anebo ztráty. U nás platíte pouze za rostliny, které normálně rostou.

Důležité upozornění!

Pokud se z jakéhokoli důvodu rozhodnete zaslat reklamované zboží k nám na centrálu do Bratislavy, dejte nám to, prosím, vědět předem, abychom Vám mohli zajistit nejlevnější a nejjednodušší bezpečnou přepravu rostlinného materiálu a to buď přes Zásílkovnu pomocí speciálního kódu pro odeslání zásilky směřující k nám nebo pomocí námi vyžádané přepravy kurýrem DPD. 


Kompletní znění našich reklamačních podmínek.

DALŠÍ UŽITEČNÉ INFORMACE O NÁS:

Balení rostlin Neexistující rostliny u nás nekoupíte Hledáte rostlinu? Pomáhame druhým Jak objednávat To nejžádanější z katalogu Termín zadání objednávky O nás - Rostlinky.cz Doručení a platba


Máte dotaz?Kontaktujte náš zákaznický servis.