+420 730 235 493

Jaro přichází v etapách. I zásilky.

 

Zahradník odpočívá při sázení

 

 

Kdy vyřídíme vaši objednávku


Každý typ rostliny má svůj vlastní čas, kdy je připraven k odeslání. Abychom vám doručili rostliny v nejlepší kvalitě, expedujeme je tehdy, když jsou vhodné pro výsadbu.

 

  

Proč se rostliny v jedné objednávce nemusí posílat najednou


Rostliny rostou různě rychle.
To znamená, že čas, kdy jsou připraveny k výsadbě, se může lišit.

 

Objednáte-li si rostliny, které mají přirozeně odlišné termíny výsadby, je standardní, že se odesílají samostatně.
V takovém případě zákazník přirozeně platí dopravu za každý samostatný balíček, neboť se jedná o objednávku s různými termíny připravenosti.

 


Kdy další poštovné hradíme my (doposílání)


Pokud se stane, že:

 

- objednáte si více položek se stejným předpokládaným termínem dodání,

 

- ale některá z nich není v momentě expedice dostupná,

 

 -a my se rozhodneme nečekat a poslat vám dostupnou část dříve,

 

→ náklady na doposlání zbývající části objednávky hradíme my.

 

Toto děláme proto, abyste mohli většinu rostlin vysadit včas a nemuseli čekat na jedinou chybějící položku.

 

 

 

Jak probíhá vyřizování objednávky


1) Objednávku zaevidujeme v pořadí, v jakém přišla.

 

2) Sledujeme, kdy jednotlivé rostliny dosáhnou ideální fáze pro přepravu.

 

3) Když je objednávky připravena, balíme a odesíláme.

 

4) O každém odeslání vás informujeme e-mailem.

 

 

Proč doporučujeme objednat v předstihu


Přísady potřebují 6–8 týdnů, aby rostly do kvality vhodné pro balení.
Chcete-li mít rostliny v první jarní vlně, je dobré objednat už během zimy nebo brzy na jaře.

 

Naší prioritou je kvalita rostlin

Rostliny neposíláme dříve, ani později, než je pro ně ideální.

Chceme, aby k vám přišli v nejlepší možné kondici a měli co nejvyšší šanci na úspěšný růst.

  

Děkujeme Vám za objednávku a přejeme Vám mnoho pěstitelských úspěchů!