Jaro přichází v etapách. I zásilky.

Kdy vyřídíme vaši objednávku
Každý typ rostliny má svůj vlastní čas, kdy je připraven k odeslání. Abychom vám doručili rostliny v nejlepší kvalitě, expedujeme je tehdy, když jsou vhodné pro výsadbu.
Proč se rostliny v jedné objednávce nemusí posílat najednou
Rostliny rostou různě rychle.
To znamená, že čas, kdy jsou připraveny k výsadbě, se může lišit.
Objednáte-li si rostliny, které mají přirozeně odlišné termíny výsadby, je standardní, že se odesílají samostatně.
V takovém případě zákazník přirozeně platí dopravu za každý samostatný balíček, neboť se jedná o objednávku s různými termíny připravenosti.
Kdy další poštovné hradíme my (doposílání)
Pokud se stane, že:
- objednáte si více položek se stejným předpokládaným termínem dodání,
- ale některá z nich není v momentě expedice dostupná,
-a my se rozhodneme nečekat a poslat vám dostupnou část dříve,
→ náklady na doposlání zbývající části objednávky hradíme my.
Toto děláme proto, abyste mohli většinu rostlin vysadit včas a nemuseli čekat na jedinou chybějící položku.
Jak probíhá vyřizování objednávky
1) Objednávku zaevidujeme v pořadí, v jakém přišla.
2) Sledujeme, kdy jednotlivé rostliny dosáhnou ideální fáze pro přepravu.
3) Když je objednávky připravena, balíme a odesíláme.
4) O každém odeslání vás informujeme e-mailem.
Proč doporučujeme objednat v předstihu
Přísady potřebují 6–8 týdnů, aby rostly do kvality vhodné pro balení.
Chcete-li mít rostliny v první jarní vlně, je dobré objednat už během zimy nebo brzy na jaře.
Naší prioritou je kvalita rostlin
Rostliny neposíláme dříve, ani později, než je pro ně ideální.
Chceme, aby k vám přišli v nejlepší možné kondici a měli co nejvyšší šanci na úspěšný růst.

