+420 730 235 493

Jak budete vědět, že Vaše objednávka bude v blízké době odeslána?

1) Aktuální datum měl by být dříve, než termín, kdy byl uváděn plánovaný termín dodávání všech Vámi objednaných položek. Pokud z jakéhokoliv důvodu došlo k posunu plánovaného termínu dodávky některé objednané položky, každému zákazníkovi s platnou a funkční e-mailovou adresou je do 24-hodin po zjištění dané skutečnosti zasílán e-mail o změně stavu objednávky, kde je aktualizovaný termín uveden.

Skenování2) V období od zadání objednávky po termín jejího posunutí do expedice je možné kdykoliv objednávku upravit, nebo i zrušit. Pokud není z nějakého důvodu možné dodat objednané zboží, zákazník je o této skutečnosti také informován oznamovacím e-mailem resp. změněným potvrzením objednávky s uvedením důvodu výpadku objednaného sortimentu.

3) Přibližně 4 dny před skutečnou expedicí dostanete oznamovací dodací fakturu (dodací list), kde jsou uvedeny všechny dosud nedodané položky z Vaší objednávky a množství aktuálně dodávaného zboží. Důležité je, abyste si zkontrolovali, zda je v pořádku dodací adresa i uvedené zboží. Pokud se Vám něco nezamlouvá, nebo si přejete provést poslední změny, je nejvyšší čas. Změny sdělováné e-mailem je třeba odeslat nejpozději do 24 hodin po odeslání oznamovací dodací faktury (dodacího listu), aby se do dalších 24 hodin stihla změna zpracovat. Telefonickou úpravu dodací faktury je možné udělat maximálně do 48 hodin po jejím vystavení resp. uvědomění.

4) Následně je faktura se všemi potřebnými popisky k rostlinám posunuta do balírny, kdy už bohužel není možné provést změny v objednávce, i když objednané zboží od nás fyzicky odejde až v rozmezí následujících 24-48 hodin. Každý den jsou v hlavní sezóně zároveň vyhledávané, balené a expedované přibližně tři stovky objednávek a vyhledat konkrétní dodávku mezi 600 až 900 rozpracovanými zásilkami není bohužel možné. Pokud byste v tomto období přece jen potřebovali něco upravit ve své objednávce, je možné ji nechat v procesu balení už jen zcela zastavit, tedy stornovat, aby nebyla expedována. Po dohodě s pracovníkem zákaznického servisu je možné pro Vás vystavit novou upravenou dodací fakturu, kterou se expedice Vaší objednávky vrátí do bodu 3, čili skutečná expedice se oddálí přibližně o 4 dny.

Distribuce5) Po zabalení zásilky následuje převážení, naskenování a předání přepravci. Po naskenování hotové zásilky ji již nelze ani zastavit. Zásilky zabalené do 14:00 h (v některých případech až do 17:00 h) jsou ve stejném dni i expedovány. Zásilky zabalené po uvedeném čase jsou expedovány následující pracovní den.

6) Během výprodejů na konci sezóny se v zájmu co nejranější výsadby a z důvodu volnějších kapacit v balírně může přijatá objednávka posunout do balírny již v den přijetí objednávky. V takovém období proto není možné objednávky po jejich odeslání měnit, pouze do termínu skenování zabalené zásilky zcela stornovat. V případě zájmu je možné zadat si novou objednávku dle aktuální online nabídky, která může být již značně limitovaná.