+420 730 235 493

JAK OBJEDNÁVAT

 

Na této stránce naleznete instrukce, jak objednávat v našem e-shopu.

 

JAK NAJÍT SPRÁVNOU ČÁST NAŠEHO ESHOPU

Naše férové online zahradnictví nabízí rostlinný materiál jak  na českých, tak i slovenských stránkách. Pokud jste zákazník, kterému má být zboží doručeno na území České republiky, k zadání objednávky použijte eshop www.rostlinky.cz. Pokud jste zákazník, kterému má být zboží doručeno na území Slovenska, ujistěte se, že pro zadání objednávky používáte eshop www.rastlinky.sk. Osobní odběr rostlin je možný pouze v Bratislavě a na základě objednávky zrealizované přes www.rastlinky.sk nebo i bez objednávky při akceptování postupů uvedených zde.

 

VYHLEDÁNÍ TOHO, CO CHCETE

Konkrétní rostlinu, kterou hledáte, můžete vyhledat pomocí (části) názvu, který zadáte do vyhledávacího políčka v horní části naší webstránky.

Druhá možnost je vyhledávání rostlin podle kategorie, do které patří v rámci horního menu. Po kliknutí na horní pohyblivé menu se Vám zobrazí stabilní textové menu i v levé části obrazovky. Každá kategorie má dvě až tři úrovně pro lepší zacílení výběru. Symbol plus (+) značí, že v dané kategorii se nachází ještě další členění.

Vyhledávání rostlin v kategoriích, které obsahují mnoho položek, jako např. trvalky, listnaté stromy a keře ... je praktické použít pro vyhledávání filtr, který si můžete jednoduše nastavit v levé části obrazovky pod základním menu. Hledáte modře kvetoucí trvalku dorůstající do 30 cm se slunným umístěním? I takový filtr lze nastavit a na obrazovce se Vám zobrazí pouze rostliny, které tyto podmínky splňují.

Pokud následně kliknete na obrázek nebo název položky zboží, zobrazí se Vám popis produktu a u většiny položek i parametry týkající se pěstitelských nároků.

 

PŘIDÁNÍ POLOŽKY, KTEROU SI CHCETE KOUPIT, DO KOŠÍKU

Potom, co najdete zboží, které si chcete koupit, klikněte jednoduše levým tlačítkem myši na ikonku nákupního košíku. Po správném zařazení položky do košíku se Vám vpravo nahoře na obrazovce, hned vedle políčka na textové vyhledávání zboží doplní ikonka nákupního košíku o číslo, vyjadřující počet položek zboží umístěných v košíku. Tato ikona Vám zároveň slouží i pro vstup do košíku, kdykoliv si to budete přát.

V této fázi můžete pokračovat ve vyhledávání požadovaných položek ať už podle názvu, pomocí kategorií nebo podle filtru v konkrétní kategorii. Kliknutím na ikonku nákupního košíku u jakékoli položky přidáte toto zboží jako další položku do svého nákupního košíku. Obsah košíku si můžete kdykoliv zkontrolovat posunutím kurzoru na ikonku nákupního košíku vpravo nahoře na obrazovce. Stále máte možnost jednoduše upravovat obsah košíku. Dovolujeme si Vás upozornit, že minimální hodnota objednávaného zboží je stanovena na 300 Kč.

 

PROHLÍŽENÍ OBSAHU KOŠÍKU

V rámci náhledu obsahu košíku jsou dvě menší ikonky, pomocí kterých můžete upravit obsah košíku. Kliknutím na první ikonku u konkrétní položky, kterou chcete změnit, se dostanete na kartu dané položky a při objednaném množství se Vám zobrazí tlačítko "AKTUALIZOVAT" (UPDATE CART). Pokud byste klikli na ikonku odpadkového koše, danou položku byste zcela odstranili ze svého nákupního košíku.

 

DODÁNÍ

Naše standardní poplatky za doručení a platbu jsou uvedeny na této stránce.

 

DOKONČENÍ OBJEDNÁVKY

Pokud jste do košíku vložili všechny požadované položky, je nutné správně dokončit objednávku. Jen tak budete mít jistotu, že objednávka bude opravdu správně zaregistrována. Dokončení objednávky lze zahájit kliknutím na tlačítko "DOKONČIT OBJEDNÁVKU" na stránce zobrazující obsah Vašeho košíku. Následně Vás systému provede přes 5-6 kroků, na závěr, kde  bude Vaše objednávka zaevidována. Dovolujeme si Vás upozornit, že minimální hodnota objednávaného zboží je stanovena na 300 Kč.

 

ZPŮSOB DOKONČENÍ OBJEDNÁVKY

Pokud jste zatím nebyli přihlášený (á), v tomto kroku si vybíráte mezi možností odeslat objednávku bez registrace nebo s registrací.

Při dokončení objednávky bez registrace se vzdáváte možnosti evidence svých údajů pro jakoukoli budoucí objednávku a zároveň není evidován Váš obrat z aktuální objednávky pro potřeby přiznání věrnostní slevy v další sezóně. Registraci tedy kvůli zadání objednávky nevyžadujeme, ale upřímně doporučujeme.

Pokud jste nový (á) zákazník (-ice), zvolte možnost "REGISTRACE" a klikněte na tlačítko "POKRAČOVAT"

Pokud již u nás jste evidován (á) z minulosti, přihlašte se pomocí zadání své e-mailové adresy a hesla a následného kliknutí na tlačítko "PŘIHLÁSIT".

Výhodou přihlášení je i zapamatování si obsahu košíku systémem pro případ, že by došlo z jakéhokoli důvodu k přerušení spojení mezi Vaším počítačem, tabletem či mobilem a naším serverem. Obsah zadané objednávky si budete v budoucnu moci kdykoliv podívat, přirozeně, pouze v případě, že jste objednávku odeslali formou přihlášení se a ne bez registrace.

 

1. FAKTURAČNÍ ÚDAJE

Jméno, příjmení a kompletní adresa bydliště objednavatele. Dovolujeme si požádat o aktualizaci evidované adresy našich zákazníků, kteří byli u nás evidováni i před 1.8.2014. Při přesunu starší databáze do nového online systému nedošlo u části zákazníků z neznámého důvodu ke korektní migraci dat a proto je důležitá jejich důkladná kontrola a aktualizace nebo kompletní nové zadání adresy. Na tuto adresu se zasílá v případě potřeby běžná korespondence od nás (např. Tištěný katalog zdarma apod.) Nebo i objednané zboží, pokud není zadána jiná dodací adresa.

 

2. DODACÍ ADRESA

Adresa, na kterou je fyzicky doručováno zboží přepravní společností. Tato adresa je uvedena na zásilce jako dodací adresa.

 

3. ZPŮSOB DOPRAVY

Přesto, že tomu název tohoto kroku nenasvědčuje, z technických důvodů si v tomto kroku vybíráte nejen způsob dopravy (v závislosti na odhadované hmotnosti a charakteru objednaného zboží), ale i způsob platby. Objednávky zaplacené převodem před expedicí jsou zvýhodněné vůči objednávkám placeným na dobírku o hodnotu průměrného doběrečného poplatku běžně účtovaného přepravní společností.

 

4. ZPŮSOB PLATBY

Neboť platební informace jsme vyřešili již v předchozím kroku, v tomto kroku nám pouze pro účely interní statistiky zákazník uvede výběrem z nabídky "ODKUD JSTE SE O NÁS DOZVĚDĚLI?" tuto informaci a doplní jakoukoliv poznámku, kterou bychom při vyřizování objednávky měli zohlednit. Je to právě v tomto políčku "POZNÁMKA K OBJEDNÁVCE", kde se uvádějí i různé bonusové kódy či hesla z našich pestrých prodejních akcí nebo upozornění na dárkové poukázky či dobropisy, které má při kontrole nové objednávky zohlednit pracovník našeho zákaznického servisu.

Pokud jste si při volbě dopravy zvolili i formu platby PŘEDEM, přibližně do 7 dnů od zadání objednávky Vám přijde mailem zálohová faktura se všemi potřebnými údaji. Úhradu proveďte, prosím, ve lhůtě její splatnosti. Důležité je při úhradě uvézt správný variabilní symbol uvedený na faktuře.

 

5. REVIZE OBJEDNÁVKY

V tomto kroku již nemáte možnost měnit údaje uvedené na své objednávce aniž byste se pomocí disponibilních možností prohlížeče vrátili o krok zpět. Pokud jsou uvedené údaje podle Vás v pořádku, kliknutím na tlačítko "PROVÉST OBJEDNÁVKU" svou objednávku odešlete. Podmínkou úspěšného odeslání objednávky je souhlas s obchodními podmínkami vyjádřený zaškrtnutím políčka k tomu určenému.

 

VAŠE OBJEDNÁVKA BYLA PŘIJATA

Pokud se Vám na obrazovce objeví tento nápis, Vaše objednávka byla opravdu přijata ke zpracování. Kromě poděkování za objednávku, se na obrazovce zobrazí i číslo Vaší objednávky. Kliknutím na textový odkaz v dalším řádku si můžete i vytisknout svou objednávku ve stavu, jak jste ji zadali do našeho systému.

V krátkém čase po zadání objednávky byste na email uvedený v objednávce měli dostat i automatické potvrzení objednávky. Pokud se tak nestalo, zkuste se podívat do složky "Spam / Nevyžádaná pošta", kam se občasně dostanou naše automatické hromadné maily. Přesunem takové zprávy do adresáře "Doručené" nebo přidáním naší odesílací adresy do adresáře zajistíte, že v budoucnu opravdu dostanete automatické emaily o změně stavu své objednávky.

Email s potvrzením zaevidování Vaší online objednávky našim hlavním systémem obdržíte po kontrole přijaté objednávky pracovníkem zákaznického servisu do 48 hodin v pracovních dnech. V tomto potvrzujícím emailu by měly být zohledněny i jakékoliv informace z poznámky objednávky a v poznámce objednávky by měla být i odpověď na případnou otázku týkající se aktuální nově přijaté objednávky. V poznámce objednávky jsou často uvedeny i speciální informace pro pracovníky expedice.

Pokud Vás systém na obrazovce neinformoval, že "Vaše objednávka byla přijata" nebo jste nedostali ani jeden email potvrzující zaevidování své objednávky, je velká pravděpodobnost, že nastala nějaká komplikace. V takovém případě kontaktujte po 48 hodinách od zadání své objednávky (v pracovních dnech) náš zákaznický servis, aby prověřil příjem a stav Vaší objednávky.

Pokud Vám cokoliv není jasné, nebo systém podle Vás nereaguje tak jak by měl, kontaktujte během objednávání naši online podporu nebo kontaktujte náš zákaznický servis mailem.

 

Další užitečné informace o nás

Balení rostlin Neexistující rostliny u nás nekoupíte Hledáte rostlinu? Pomáhame druhým Jak objednávat To nejžádanější z katalogu Termín zadání objednávky 3D plánování zahrady Doručení a platba