+420 730 235 493

Mohu do objednávky ještě něco doplnit?

Ano, můžete. K doplnění své objednávky můžete využít naši online podporu přímo na webu, můžete požádat o změnu objednávky emailem na adresu zákaznického servisu nebo požádat o změnu objednávky telefonicky. Dovolujeme si Vás upozornit, že e-mailové požadavky zpracovávají operátoři zákaznického servisu do 24 h (výjimečně do 48 hodin) v následujícím pracovním dni a změna je platná až po jejím zaevidování.

Online podpora

Pokud tedy potřebujete něco řešit nutně, zvolte na kontaktování zákaznického servisu online podporu nebo telefon.

Pokud vyřízení Vašeho požadavku počká těch 24 až 48 hodin, pošlete e - mail.

Pokud náhodou nemáte po 48 hodinách odpověď na Vaši otázku, nebo potvrzenou změnu ve své objednávce, podívejte se nejprve do spamového koše ve svém e-mailovém programu, a pak případě zopakujte svůj e-mailový požadavek. V každém případě, pokud Váš e-mail byl k nám správně doručen, měli byste obratem dostat automatické potvrzení o příjmu.

Víme, že současná doba je velmi uspěchaná, ale nemá význam v poledne urgovat dalším e-mailem odpověď na e-mail, který jste odeslali ve 21:45 předchozího dne.